Често задавани въпроси

1. Колко струва?

Използването на услугите на сайта е НАПЪЛНО БЕЗПЛАТНО за всеки потребител. Ако Сте доволни от това, което Превозвалник предлага, можете свободно да допринесете за бъдещото развитие на платформата.
Всеки пасажер трябва да се увери, че има уговорената сумата, достатъчна за осъществяване на пътуването. Отговорност на пасажера е да разполага с тази сума и да е сигурен, че може да си позволи въпросното пътуване.Трябва да заплатите предварително уговорената цена в предложението – нито повече, нито по-малко.

Нагоре

2. Аз съм шофьор, каква сума трябва да поискам от пасажерите?

Превозвалник разчита на шофьорите да преценят каква би била правилната сума, отговаряща на разстоянието на пътуването, цената на горивото, комфорта на автомобила и пр.
Превозвалник Ви предлага опцията Препоръчителна цена, която може да изчисли каква е средната сума, отговаряща на параметрите на пътуването, което предлагате. Във Ваши ръце е да решите дали ще се съобразите с тази сума или ще определите Своя собствена. Съветваме Ви да бъдете максимално справедливи към пасажерите си при определяне на цената. Това може да Ви спечели много повече в бъдеще.

Нагоре

3. Как мога да се свържа с пасажера?

Превозвалник Ви дава възможност да се свържете с пасажерите след като те резервират своето място. Като шофьор, Вие ще получите SMS и/или имейл с контактите на пасажера – телефонен номер и възможност за изпращане на лично съобщение чрез сайта. Така целим да улесним Вашата комуникация и да я направим възможно най-бърза и точна.

Нагоре

4. Защо трябва да потвърдя регистрацията си?

Потвърждаването на регистрацяията Ви е от изключителна важност, както за нас, така и за хората, които в бъдеще ще пътуват с Вас. Те трябва да са сигурни, че зад онлайн регистрацията стои реален човек – шофьор или пасажер, който няма да ги измами или да извърши каквато и да е незаконна и/или непристойна дейност срещу тях. От съображения за сигурност Превозвалник въвежда 3 начина, по които потвърждаването на регистрацията Ви да са пълно:
- Потвърждаване на имейл адреса;
- Свързване на фейсбук профила с потребителския профил в Превозвалник – Тази опция не е задължителна, но е силно препоръчителна. Това Ви гарантира повече доверие от страна на останалите потребители. Те могат да се уверят, че Вашият профил е реален;
- Потвърждаване на телефонен номер – Когато въведете телефонния си номер в посоченото за целта поле, ще получите SMS със 4-цифрен код, който да въведете на сайта. Така потвърждавате, че сте притежател на предоставения телефонен номер и отговаряте на него.

Нагоре

5. Какво да правя, ако имам въпрос?

Ако имате въпрос, на който не е отговорено тук в секцията Често задавани въпроси, се обърнете към нас на имейл - info@prevozvalnik.bg, или в полето в горния десен ъгъл на тази страница "Вашият въпрос". Ще се радваме да помогнем!

Нагоре

6. Какво да правя, ако поведението на определен потребител ме притеснява?

Когато споделите пътуване с друг потребител на сайта, се уверете, че сте поставили Своя коменатр и рейтинг за него. Така останалите потребители ще знаят, ако има нещо нередно или притеснително. Това е и начинът за нас да следим дали потребителите на Презвовалник са коректни, надеждни и безопасни.
Ако попаднете на потребител, чието поведение нарушава правилата и условията за ползване на сайта, може да докладвате за него на имейл info@prevozvalnik.bg, за да можем да предприемем съответните мерки.

Нагоре

7. Безопасност

Ние смятаме, че споделеното пътуване е ново и интересно преживяване, но въпреки това, то не е за всеки. Ако изпитвате притеснения за сигурността си, не използвайте услугата на споделеното пътуване.
Въпреки силното ни желание, няма как да гарантираме надеждността на всеки един потребител на сайта. С цел да направим сайта възможно най-сигурен, сме въвели системата за рейтинг и коментар. Това помага на всеки потребител да прецени и да вземе решение кои са правилните пътници за неговото пътуване.

Нагоре

8. Какво да правя, ако плановете ми се променят?

Ако има някаква промяна в предварителните Ви планове, уведомете пътуващите с Вас незабавно.
Превозвалник осигурява само платформата, чрез която да се срещат шофьори и пасажери. Не можем да гарантираме сигурността на уговорките и не можем да Ви компенсираме при непредвидени обстоятелства. Но дори и в последната минута може да използвате сайта, за да потърсите пасажери, да предложите пътуване или да намерите пътуване.

Нагоре

9. Споделеното пътуване ще повлияе ли върху застраховката ми или върху други разходи по автомобила ми?

Не, чрез споделеното пътуване с Вашите пасажери споделяте единствено разходите за гориво, като целта не е да печелите пари от тях. С това се съгласявате, че превозвате 8 или по-малко пътници с некомерсиална цел и нямате печалба от това. Ако спазвате тези правила, върху застраховката Ви няма да бъде повлияно по никакъв начин. Ако все пак имате притесненния, Ви съветваме да се свържете със застрахователната Си компания, за да разберете дали действията Ви са съобразени с тяхната политика.

Нагоре

10. Мога ли да предложа пътуване извън България?

Да, може да предложите пътуване до всяка страна членка на Европейския съюз. Въвели сме тази мярка от съображение за сигурност, понеже пътуването между тези държави изисква единствено документ за самоличност, който всеки пълноправен български гражданин трябва да има. Чрез Превозвалник не може да споделяте пътувания от и до държави извън Европейския съюз като Турция, Македония, Сърбия и пр.

Нагоре

11. Как да верифицирам телефонния си номер?

Верификацията на телефона става, когато получите SMS с четири цифрен код. Кодът трябва да въведете в полето за целта при резервация на място или публикуване на превоз. Системата работи по един и същи начин, независимо дали сте шофьор или пасажер.

Въведете телефонния си номер по един от следните начини: 0888888888 или 359888888888. В полето за въвеждане на телефонен номер не поставяйте никакви излишни знаци като тире, запетая, наклонена черта и др. Не оставяйте разстояние между цифрите.

Нагоре

Задайте въпрос